TERMENI GENERALI

Site-ul www.ciboffice.ro este un site comercial, proprietate a CIB OFFICE SOLUTIONS SRL – D cu sediul social in Bucuresti, Strada Valea Argesului, Nr.2, Bl.522, Sc.2, Et.4, Sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3855/2015 avand Cod Unic de Inregistrare 34303823 si urmatorul cont bancar deschis la Banca Transilvania RO60BTRLRONCRT0289174201.

Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie, pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.

Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator și achiziționarea produselor din gama oferită pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care reies din acestea.

Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele și informațiile despre acestea și despre magazin, precum și de a crea un cont care să servească la achiziționarea produselor dorite. Utilizarea site-ului în alte scopuri decât cele menționate este interzisă.

In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.ciboffice.ro, CIB OFFICE SOLUTIONS isi rezerva dreptul de a aduce în orice moment modificări asupra conținutului acestuia, modificări de structură și accesibilitate, poate sista furnizarea informațiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil și fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terțe persoane. De asemenea, CIB OFFICE SOLUTIONS poate limita accesul la anumite părti din site, la anumite facilități/frame-uri din site, poate aduce limitări de acces anumitor IP-uri fără notificări și fără vreo răspundere. Poate schimba oricand continutul sectiunilor Politica de confidentialitate / Termeni si conditii, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

DREPTURI DE AUTOR

Întregul conținut al site-ului: produse, poze, texte, logo-uri, simboluri si elemente de grafica , bazele de date generic numite „conținut", sunt proprietatea CIB OFFICE SOLUTIONS și a furnizorilor săi și este protejat de Legea nr. 8/1996, cu modificările și completările ulterioare - privind dreptul de autor și drepturile conexe și Legea nr. 129/1992, republicată - privind desenele și modelele industriale. Copierea, stocarea, modificarea partiala sau in intregime a site-ului este strict interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare privind protectia drepturilor de autor. In calitate de utilizator, dumneavoastra sunteti pe deplin acord cu cele mai sus mentionate.

In cazul in care observati ca am incalcat in vreun fel drepturile de autor, produsele receptionate sunt contrafacute sau incalca drepturi la marca, va rugam sa ne comunicati acest lucru pe adresa de e-mail: office@ciboffice.ro. Noi va vom raspunde sesizarii in maxim 2 zile lucratoare.

FACTURARE SI PLATA

1. Facturarea se va face în funcție de modalitatea de plată. Pentru plățile în avans, prin ordin de plată/virament bancar, va fi emisă o factură proformă imediat după plasarea comenzii pe site, factură ce va fi trimisă prin e-mail utilizatorului, pe baza căreia acesta va face plata. Dacă plata se face în numerar la livrare, factura fiscală va fi înmânată împreună cu produsul de către agentul de vanzari ciboffice.ro.

2. Plata se poate face în numerar la livrare, ramburs sau prin ordin de plată/virament bancar în avans.

    2.1 Plata în numerar sau ramburs, se face la livrarea produselor sau la primirea lor prin curierat, în lei, la valoarea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Plata se face către comisionarul care efectuează livrarea. Pentru comenzile cu plată în numerar cu livrarea în București sau alte localități, plata se face integral în momentul recepționării coletului.

    2.2 Plata prin ordin de plata / virament bancar în avans se face in contul firmei:

CIB OFFICE SOLUTIONS SRL – D

J40/3855/2015

CUI: 34303823

Cont: RO60 BTRL RON CRT 0289 1742 01

Banca Transilvania – Agentia Titan

CIB OFFICE SOLUTIONS își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans, iar livrarea va fi efectuata numai după intrarea banilor în contul CIB OFFICE SOLUTIONS.

LIVRARE SI RETURNARE

1. Livrarea

     1.1 Produsele comandate de pe site-ul nostru se livrează în toată țara. În București și Ilfov, livrările se fac prin curierii proprii, iar în țară, printr-o firmă privată de curierat. Produsele sunt ambalate în cutii de carton speciale, sigilate și asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare. În cazul în care clientul nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, se vor păstra bunurile comandate timp de cinci zile, perioada în care va încerca să contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. După acest interval, comanda va fi anulată.

     1.2 Orice comanda va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata de catre CIB OFFICE SOLUTIONS. Termenul de livrare a produselor - prin curieri proprii cel tarziu a doua zi, din momentul confirmarii, in zilele lucratoare, (in Bucuresti ) sau in 24-48 ore, in provincie, prin reteaua de distributie. In ziua de duminica, nu se fac livrari. In anumite cazuri, in functie de disponibilitatea produselor la furnizori, timpul de livrare se poate prelungi, cu acordul clientului.

2. Returnarea

     2.1 Potrivit Ordonanței 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008 - privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități. Singurele costuri care vor cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

     2.2 Pentru returnare, NU se accepta produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi sau produsele care au ambalajul original rupt sau desfacut, de asemenea nu se pot returna produse care prezinta urme de utilizare. Rambursarea sumelor, inclusiv costurile de livrare platite de cumparator, se va face in maxim 30 zile de la informarea retragerii.

     2.3 Daca produsul receptionat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau prezinta defect de fabricatie, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se opteaza pentru inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta. Daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre CIB OFFICE SOLUTIONS.

GARANTIE

Produsele comercializate de CIB OFFICE SOLUTIONS nu sunt contrafacute.

CIB OFFICE SOLUTIONS garanteaza integritatea produselor comandate de pe site pe timpul transportului, pana in momentul livrarii.

Produsele cu durata de utilizare indelungata (aparate de indosariat, ghilotine, trimmere, laminatoare, distrugatoare de documente, table magnetice, seifuri) sunt insotite de certificat de garantie; toate celelalte produse comercializate nu beneficiaza de garantie. Pretul si riscul transportului intra in obligatia cumparatorului. În funcție de produse și de furnizori, Furnizorul asigură garanții cuprinse între 6 luni și 2 ani.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Va invitam sa accesati pagina Politica de confidentialitate care se aplica, vizitei dumneavoastra pe pagina noastra web.

OBSERVATII

CIB OFFICE SOLUTIONS isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Produsele comercializate prin intermediul ciboffice.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile, sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv CIB OFFICE SOLUTIONS isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.

Preturile sunt actualizate zilnic, in functie de cursul BNR. Preturile afisate sunt finale, insa nu includ costurile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.

Exista posibilitatea ca, un mic numar de produse sa aiba pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari.

CIB OFFICE SOLUTIONS nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste imaginile publicate pe site, care sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (intensitate culoare, accesorii, etc.).

Continutul ciboffice.ro (texte, descrieri ale produselor, specificatii tehnice, imagini, simboluri) este alcatuit alaturi de reprezentantii producatorilor respectivi in tara noastra. Din acest motiv, CIB OFFICE SOLUTIONS nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si specificatiile produselor afisate in site-ul ciboffice.ro, acestea fiind puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci, sau de catre importatorii agreati de acestia. Noi, CIB OFFICE SOLUTIONS,ne rezervam dreptul de a modifica descrierile si specificatiile produselor fara a inainta o notificare prealabila.

Ciboffice.ro nu oferă nicio garanție cu privire la funcționarea site-ului sau corectitudinea informațiilor prezentate în cadrul acestuia. Insa, ciboffice.ro va actualiza informațiile, astfel încât, sa reduca pe cat posibil aparitia erorilor, de orice tip.